dr hab. Dariusz Tworzydło
 
Prezes zarządu agencji public relations Exacto. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI). Pracownik Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 członek Rady Etyki Public Relations. W latach 1997-2010 pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, opracowań naukowych. Autor ponad 210 publikacji, min. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju (PWN 2008), oraz Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów działań public relations (WSIiZ 2008). Posiada 18-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony". Prywatna strona www.tworzydlo.pl
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dr Tomasz Soliński
 
Doktor nauk ekonomicznych, od 2012 roku pełniący funkcję zastępcy prezydenta Krosna odpowiadający za rozwój miasta i obsługę inwestorów, pozyskiwanie funduszy zewnętrznych,  zamówienia publiczne, zarządzanie wieloprojektowe strategicznymi projektami infrastrukturalnymi, analizę i poprawę organizacji pracy oraz systemu wynagrodzeń i systemu motywacyjnego w Urzędzie Miasta. Pełni funkcję nadzoru właścicielskiego w samorządowych spółkach celowych - Lotnisko Krosno Sp. z o.o. oraz Inkubator Technologiczny Krintech Sp. z o.o. Obecną pracę w samorządzie poprzedzała kilkunastoletnia praca naukowa, dydaktyczna i doradcza na rzecz jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw w zakresie zarządzania,  rozwoju, marketingu strategicznego, komunikacji społecznej. W swoim dorobku, jako autor i współautor, posiada kilkadziesiąt publikacji naukowych oraz strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego, strategie rozwoju przedsiębiorstw, projekty badawcze z zakresu ekonomii, rozwoju, zarządzania, marketingu i PR. 
 

 

 

 
Grzegorz Boratyn
 
Dziennikarz telewizyjny, prasowy i radiowy z 25-letnim doświadczeniem. Pracownik i współpracownik TVP i gazet regionalnych. Szef programów informacyjnych i publicystycznych, autor debat, wywiadów, reportaży. Autor magazynu „Europejczycy”, współpracownik międzynarodowych projektów dziennikarskich.
 

 

 

 

 
dr Zbigniew Chmielewski
 
W latach 2007-2010 wykładowca w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, od 2010 prowadzi zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, interpersonalnej, mediów i public relations. W latach 2010-2014 członek Rady Etyki Public Relations. Od 1991 roku zatrudniony w działach marketingu firm (m. in. Universal, Gazeta Wyborcza, Zelmer), w latach 1996-2007 na stanowisku dyrektora ds. marketingu Marma Polskie Folie. Autor i współautor licznych projektów komunikacyjnych i wizerunkowych dla firm, organizacji, samorządów terytorialnych. Ekspert w dziedzinie kreowania marki oraz corporate identity, twórca lub współtwórca programów CI firm i instytucji, autor publikacji z zakresu komunikowania.
 

 

 

 
Anna Baran 
 
Ukończyła psychologię w Instytucie Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Po studiach uzyskała certyfikat w Szkole Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Od 12 lat pracuje jako trener i konsultant (ma na swoim koncie  szkolenia i doradztwo dla korporacji, MŚP, uczelni, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych). Jest akredytowanym coachem ICF (International Coach Federation) na poziomie ACC (Associate Certified Coach). Posiada certyfikat Praktyka NLP oraz  dyplom I-szego  stopnia Racjonalnej Terapii Zachowań. Przez ponad 7 lat związana była z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania pełniąc kolejno funkcję kierownika Biura Doradztwa Personalnego WSIiZ, następnie dyrektora Instytutu Rozwoju Personelu WSIiZ (który samodzielnie stworzyła i rozwinęła).  Aktualnie właściciel firmy Pracownia Psychologii Biznesu Massimo (www.pracowniamassimo.pl).
 
 
 
 
 
Przemysław Tejkowski
 
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Był aktorem teatrów w Tarnowie, Zielonej Górze, Bielsku – Białej i Krakowie. W dorobku ma kilkadziesiąt ról teatralnych, jest producentem radiowym i telewizyjnym, autorem utworów dramatycznych. Ostatnio na scenie można oglądać go w monodramach „Ostatnie tango z Herbertem” i „Melduję Tobie Polsko. Rotmistrz Pilecki”. Od lutego 2016 jest prezesem Zarządu Polskiego Radia Rzeszów.
 

 

 

 

dr Grzegorz Hajduk

Wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Uczestnik staży i wizyt studyjnych między innymi na uniwersytetach w: Saragossie (Hiszpania), İstanbul Üniversitesi (Turcja), University of Belgrade (Serbia), California State University, Fresno (USA). Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych marek na rynek. Właściciel agencji komunikacji marketingowej One Voice. Autor i współautor analiz, raportów, strategii rozwojowych, marketingowych oraz public relations. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki. Ekspert i mentor współpracujący z takimi organizacjami jak: Podkarpacka Koalicja Startupów INUP, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, SAMSUNG Akcelerator, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator, Akcelerator IDEA Global. 
 
 
 
 
prof. nadzw. dr hab. Wojciech Furman
 
Był redaktorem naczelnym miesięcznika młodzieżowego "Prometej" i tygodnika studenckiego "ITD", sekretarzem redakcji dzienników "Nowiny" i "Super Nowości", specjalistą public relations w spółce Bimex-Böllhoff. W latach 2000-2008 prodziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie. Od 2003 roku adiunkt, następnie profesor nadzwyczajny i kierownik Zakładu Komunikowania Społecznego w Katedrze Politologii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autor książek Sekrety public relations, Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania oraz Dominacja czy porozumienie? Związki między dziennikarstwem a public relations; współautor podręczników Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język, Słownik terminologii medialnej. Członek komitetu naukowego serii "Akademickie Warsztaty Dziennikarskie" Wydawnictwa Poltext. Współzałożyciel i wieloletni prezes zarządu Towarzystwa Polsko-Niemieckiego w Rzeszowie.
 

 

 

 

 
dr hab. Grzegorz Bonusiak
 
Absolwent zarządzania i socjologii. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania badawcze mieszczą się w dwóch głównych obszarach. Po pierwsze, dotyczą regionalizmów w Europie, w tym zakresu samorządności i autonomii wspólnot lokalnych i regionalnych oraz mniejszości etnicznych. Po drugie, dotyczą statusu ludów rdzennych świata ze szczególnym uwzględnieniem arktycznych ludów rdzennych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marta Mizera
 
Urodzona w Krakowie, projektantka mody, stylistka. Absolwentka prawa UMCS, nauczyciel akademicki na Wydziale Prawa rzeszowskiej Filii UMCS. W 1992 r. otrzymała Grand Prix za najlepszy projekt ubioru podczas Międzynarodowego Konkursu Mody, organizowanego przez niemieckie Wydawnictwo "Burda" w Salzburgu. Współpracowała z "Burda" i prowadziła dział mody w tygodniku "Poznaniak". Od 1993 r. zawodowo zajmuje się projektowaniem mody. W 1994 r. otrzymała za swoją kolekcję złoty medal na Międzynarodowych Targach "Inter- Res". W tym samym roku podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich została zaliczona do czołówki polskich projektantów mody, a przez czasopismo " Claudia" uznana za jedną z 15 najbardziej znanych Polek. Swoje kolekcje prezentowała na najbardziej prestiżowych pokazach mody w Polsce ( "Wielcy Polskiej Mody", „Polska Gala Mody", "Teraz Polska ") oraz za granicą (Niemcy, Anglia, USA ).W 1995 r. jej kolekcja "Światło Księżyca" była pokazywana w Nowym Jorku, Miami, Los Angeles, Waszyngtonie, wszędzie spotykając się z dużym zainteresowaniem. Wielokrotnie była jurorem konkursów dla projektantów mody i modelek oraz wyborów miss. Członkini Polskiej Akademii Mody. 
 

 

 

 
 
Ryszard Winiarski 
 
Wieloletni trener biznesu i wykładowca współpracujący z wieloma podmiotami gospodarczymi oraz wyższymi uczelniami. Z wykształcenia ekonomista z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym, posiadający przygotowanie i uprawnienia do pracy dydaktycznej. W pracy trenera wykorzystuje doświadczenia i praktyczną wiedzę zdobytą w trakcie swojej pracy zawodowej tj. na stanowiskach dyrektora przedsiębiorstwa, prezesa spółki, samorządowca (wiceprezydent Rzeszowa), a także kariery dyplomatycznej – konsul na Ukrainie i w Rosji.